ADPL_ML63AMG_CAPRISTO
Nowy produkt
Sportowy układ wydechowy dedykowany do Mercedes Benz ML63 AMG [164] wraz z systemem zaworów [przepustnic] od renomowanego, niemieckiego producenta – firmy Capristo.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Sportowy układ wydechowy od renomowanego, niemieckiego producenta – firmy Capristo dedykowany do Mercedes Benz ML63 AMG [X164]. Wyposażony w system zaworów [przepustnic] pozwalający w sposób zdalny – za pomocą pilota regulować głośność układu wydechowego. Całość dostarczana wraz z pełnoprawną, wieczystą gwarancją producenta – wprost od autoryzowanego dealera – auto-Dynamics.pl
Informacje Szczegółowe | |
Przeznaczenie: | Mercedes Benz ML63 AMG [X164] |
Skład Zestawu: | Komplet sportowych, wysoko przepustowych tłumików końcowych z zaimplementowanym systemem zaworów, ceramiczne końcówki, instalacja podciśnieniowa wraz z inteligentnym kontrolerem Capristo i zestawem pilotów do zdalnej obsługi systemu zaworów / przepustnic w tłumikach, wszelkie akcesoria montażowe. |
Opcje: | - |
Montaż: | Zapewniamy możliwość profesjonalnej instalacji |
Kraj Produkcji: | Niemcy |
Cena: | info@auto-dynamics.pl |
Dostępność: |
Informacje nt. Układów Wydechowych | Capristo
>>> Wyłącznym materiałem stosowanym do produkcji układów wydechowych Capristo jest stal nierdzewna T309 (materiał 1.4828) o charakterystyce zbliżonej do Inconel’u - stop niklu, chromu i żelaza, o zawartości niklu 45-65%, dużej żarowytrzymałości i całkowitej odporności na korozję. Wytrzymałość termiczna układów Capristo sięga 1050°C - to o wiele większa wytrzymałość aniżeli fabryczne czy też konkurencyjne układy wydechowe. Jakość użytych materiałów potwierdzona jest wszelkimi możliwymi certyfikatami.
>>> Układy wydechowe Capristo wyposażone są w system zaworów [przepustnic] które umożliwiają kierowcy wybór poziomu natężenia dźwięku – w sposób zdalny [za pomocą pilota] lub za pomocą seryjnego kontrolera [jeśli pojazd jest wyposażony]. W przypadku kontrolera Capristo praca odbywa się w jednym z trzech trybów. 1 | Cruise – zawory w układzie wydechowym pozostają zamknięte [tryb cichy], 2 | Sport – zawory w układzie wydechowym pozostają zamknięte i otwierają się automatycznie po mocnym wciśnięciu pedału akceleracji. Pozostają otwarte podczas dynamicznej jazdy i zamykają się automatycznie gdy kontroler rozpozna spokojniejszy tryb poruszania. 3 | Open – zawory otwarte, pełna symfonia dźwięku silnika [tryb głośny]. Ponadto inteligenta jednostka zawiadująca pracą systemu przepustnic emituje sygnał RDS co oznacza, że aktualnie wybrany tryb pracy możemy odczytać na wyświetlaczu radia samochodowego. W przypadku podłączenia układu wydechowego Capristo do fabrycznego systemu zawiadującego trybem pracy zaworów układ wydechowy otwiera i zamyka przepustnice zgodnie z w schematem fabrycznym [w większości przypadków tryb głośny i cichy].
>>> Jednym z głównych celów inżynierów Capristo podczas projektowania układów wydechowych to wzrost mocy i momentu obrotowego. Maksymalizacja przepustowości gazów spalinowych z jednoczesnym właściwym doprężeniem jednostki napędowej. Dzięki zaawansowanym aplikacjom komputerowym i testach na hamowni każdy z układów wydechowych spełnia założenia projektantów. Ponadto takie rozwiązanie stanowi idealną bazę pod ewentualne przyszłe modyfikacje mające na celu podniesienie mocy w pojeździe.
>>> Dźwięk, wygląd i redukcja masy – to kolejne aspekty przyświecające każdorazowo zespołowi Capristo podczas projektowania układu wydechowego. Kierowani ideą „nie sztuką jest stworzyć głośniejszy wydech – sztuką jest stworzyć wydech który cechuje doskonalone brzmienie i wyglądać”. Wielogodzinne testy podczas procesu R&D pozwalają wyeliminować wszystkie niepożądane dla ucha pasma, pozostawiając jedynie te tony które potęgują wrażenia akustyczne dla danej jednostki napędowej. Dzięki zastosowaniu dużo lżejszych materiałów każdy z układów wydechowych Capristo jest lżejszy od fabrycznego układu wydechowego o 25-35%. Oddzielna komórka projektantów czuwa również nad zwiększeniem atrakcyjności wizualnej tylnej części pojazdu. Końcówki o zwiększonej średnicy, indywidualne wzory lub możliwość pozostawienia seryjnych – takie solucje powodują, że każdy z użytkowników ma prawo do własnego stylu.
>>> Jakość wykonania i spasowania systemów Capristo stoi na najwyższym, światowym poziomie. Niesamowicie rygorystyczny dział kontroli jakości sprawdza każdy z produktów przed wysyłką do dealera. Wielopunktowy test skutkuje finalnie znakomitą jakością spasowania układu wydechowego do seryjnych podzespołów. Montaż odbywa się w sposób bezinwazyjny [Plug & Play] i nie wymaga żadnych dodatkowych modyfikacji w pojeździe. Układy wydechowe dostarczane są z wszelkimi akcesoriami wymaganymi do prawidłowego montażu.
Laserowe Wsparcie Pomiaru Pierwszy krok podczas procesu projektowania układu wydechowego to laserowy pomiar skanerem 3D który tworzy trójwymiarowy obraz samochodu – bez dotykania. Wizualizacja danych to podstawa do rozpoczęcia rozwoju prototypu w zaawansowanych aplikacjach komputerowych. | |
Przygotowanie Danych Zeskanowane dane są przygotowywane – oczyszczone i wyeksportowane do profesjonalnych aplikacji CAD aby umożliwić dalszy rozwój projektu układu wydechowego. Również na tym etapie specjaliści z Capristo wprowadzają szczegółowe dane o przepływie spalin jaki należy uzyskać aby silnik działał sprawnie i bezawaryjnie. | |
Budowa w systemach CAD Etap w którym inżynierowie przez setki godzin konstruują zarówno wirtualny szkielet wydechu, dopasowanie do fabrycznych elementów, kompletnie wymiarują cały system. Przeliczają konieczną do uzyskania średnice zapewniającą odpowiednią przepustowość spalin. Przygotowują model. | |
Rozwój i Koordynacja Połączenie pracy wszystkich działów rozwoju wraz z produkcją. Prototypowy układ wydechowy nabiera realnych kształtów. Każdorazowo produkowany z chirurgiczną precyzją i dbałością o każdy, najmniejszy szczegół. Wielogodzinne testy pozwalają wykryć i skorygować ewentualne błędny, tak aby finalny produkt oznaczony został 100% gwarancją Capristo. | |
Finalizacja TUV, testy dźwięku, przyrostu mocy, momentu obrotowego i pomiar masy. Proces produkcji ściśle z wytyczonymi procedurami. Idealne spasowanie układu wydechowego. CNC i inne nowoczesne technologii stosowane przy procesie produkcji gwarantują stałą jakość na najwyższym poziomie. | |
Produkt Końcowy Twój nowy, kompletny układ wydechowy Capristo – gotowy do instalacji! |