Układ Wydechowy BMW M3 M4 [G80 G81 G82 G83] - Capristo

02BM07403012 / 02BM07403025

Nowy produkt

Sportowy, doskonale brzmiący, idealnie wykonany i w pełni regulowany profesjonalny układ wydechowy dedykowany do BMW M3 / M4 [G80 G81 G82 G83] wraz z zaimplementowanym systemem zaworów [przepustnic] od renomowanego, niemieckiego producenta specjalizującego się projektowaniu i produkcji najwyższej jakości podzespołów – firmy Capristo

Więcej szczegółów

Więcej informacji

Sportowy, niesamowicie brzmiący, perfekcyjny układ wydechowy od renomowanego, niemieckiego producenta – firmy Capristo dedykowany do BMW M3 / M4 [G80 G81 G82 G83]. Wyposażony w system zaworów [przepustnic / zaworów / klap] pozwalający w sposób zdalny – za pomocą pilota regulować głośność pracy układu wydechowego. Całość systemu dostarczana wraz z pełnoprawną, wieczystą gwarancją producenta – wprost od autoryzowanego dealera – auto-Dynamics.pl

Informacje Szczegółowe:
Przeznaczenie:BMW M3 / M4 / Competition / CS / CSL / M xDrive [G80 G81 G82 G83] | Wszystkie wersje silnikowe / napędowe / nadwoziowe
Skład Zestawu:Tłumik końcowy z zaimplementowanym systemem zaworów / przepustnic których pracą zawiaduje on-board’owy sterownik BMW. Wysoko przepustowa sekcja centralna eliminująca restrykcyjny tłumik środkowy, Cztery końcówki z czarnym płaszczem i wewnętrznym, anodowanym aluminium [czarne / srebrne lub czerwone – do wyboru]. Końcówki płaskie lub ścięte ku dołowi. Zestaw wszelkich akcesoriów wymaganych do prawidłowego montażu.
Opcje:- Zestaw wysoko przepustowych rur DP’s [Downpipe’s] w wersji przelotowej [bez katalizatorów]
- Zestaw wysoko przepustowych rur DP’s [Downpipe’s] z zaimplementowanymi, sportowymi katalizatorami [250CEL]
- Zestaw wysoko przepustowych rur DP’s [Downpipe’s] z zaimplementowanymi, sportowymi katalizatorami [100CEL]
- Zestaw wysoko przepustowych rur FP’s [Frontpipe’s] eliminujących filtry OPF / GPF z zaimplementowanymi, sportowymi katalizatorami [200CEL] dla tłumika końcowego Capristo
- Zestaw wysoko przepustowych rur FP’s [Frontpipe’s] eliminujących filtry OPF / GPF z zaimplementowanymi, sportowymi katalizatorami [200CEL] dla tłumika fabrycznego tłumika końcowego
- Elektroniczny kontroler E2E wraz z sterownikiem i pilotem pozwalający otwierać / zamykać zawory / przepustnice w układzie wydechowym niezależnie od trybu pojazdu
- Indywidualne konfiguracje
Montaż:Zapewniamy możliwość profesjonalnej instalacji / montażu / wymiany jak również ewentualnego strojenia / programowania [chiptuning]
Info:Koniecznie sprawdź nasze wybrane realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom!
Kraj Produkcji:Niemcy
Cena:hello@auto-dynamics.pl
Dostępność:

Informacje nt. Układów Wydechowych | Capristo

>>> Wyłącznym materiałem stosowanym do produkcji układów wydechowych Capristo jest stal nierdzewna T309 (materiał 1.4828) o charakterystyce zbliżonej do Inconel’u - stop niklu, chromu i żelaza, o zawartości niklu 45-65%, dużej żarowytrzymałości i całkowitej odporności na korozję. Wytrzymałość termiczna układów Capristo sięga 1050°C - to o wiele większa wytrzymałość aniżeli fabryczne czy też konkurencyjne układy wydechowe. Jakość użytych materiałów potwierdzona jest wszelkimi możliwymi certyfikatami.

>>> Układy wydechowe Capristo wyposażone są w system zaworów [przepustnic] które umożliwiają kierowcy wybór poziomu natężenia dźwięku – w sposób zdalny [za pomocą pilota] lub za pomocą seryjnego kontrolera [jeśli pojazd jest wyposażony]. W przypadku kontrolera Capristo praca odbywa się w jednym z trzech trybów. 1 | Cruise – zawory w układzie wydechowym pozostają zamknięte [tryb cichy], 2 | Sport – zawory w układzie wydechowym pozostają zamknięte i otwierają się automatycznie po mocnym wciśnięciu pedału akceleracji. Pozostają otwarte podczas dynamicznej jazdy i zamykają się automatycznie gdy kontroler rozpozna spokojniejszy tryb poruszania. 3 | Open – zawory otwarte, pełna symfonia dźwięku silnika [tryb głośny]. Ponadto inteligenta jednostka zawiadująca pracą systemu przepustnic emituje sygnał RDS co oznacza, że aktualnie wybrany tryb pracy możemy odczytać na wyświetlaczu radia samochodowego. W przypadku podłączenia układu wydechowego Capristo do fabrycznego systemu zawiadującego trybem pracy zaworów układ wydechowy otwiera i zamyka przepustnice zgodnie z w schematem fabrycznym [w większości przypadków tryb głośny i cichy].

>>> Jednym z głównych celów inżynierów Capristo podczas projektowania układów wydechowych to wzrost mocy i momentu obrotowego. Maksymalizacja przepustowości gazów spalinowych z jednoczesnym właściwym doprężeniem jednostki napędowej. Dzięki zaawansowanym aplikacjom komputerowym i testach na hamowni każdy z układów wydechowych spełnia założenia projektantów. Ponadto takie rozwiązanie stanowi idealną bazę pod ewentualne przyszłe modyfikacje mające na celu podniesienie mocy w pojeździe.

>>> Dźwięk, wygląd i redukcja masy – to kolejne aspekty przyświecające każdorazowo zespołowi Capristo podczas projektowania układu wydechowego. Kierowani ideą „nie sztuką jest stworzyć głośniejszy wydech – sztuką jest stworzyć wydech który cechuje doskonalone brzmienie i wyglądać”. Wielogodzinne testy podczas procesu R&D pozwalają wyeliminować wszystkie niepożądane dla ucha pasma, pozostawiając jedynie te tony które potęgują wrażenia akustyczne dla danej jednostki napędowej. Dzięki zastosowaniu dużo lżejszych materiałów każdy z układów wydechowych Capristo jest lżejszy od fabrycznego układu wydechowego o 25-35%. Oddzielna komórka projektantów czuwa również nad zwiększeniem atrakcyjności wizualnej tylnej części pojazdu. Końcówki o zwiększonej średnicy, indywidualne wzory lub możliwość pozostawienia seryjnych – takie solucje powodują, że każdy z użytkowników ma prawo do własnego stylu.

>>> Jakość wykonania i spasowania systemów Capristo stoi na najwyższym, światowym poziomie. Niesamowicie rygorystyczny dział kontroli jakości sprawdza każdy z produktów przed wysyłką do dealera. Wielopunktowy test skutkuje finalnie znakomitą jakością spasowania układu wydechowego do seryjnych podzespołów. Montaż odbywa się w sposób bezinwazyjny [Plug & Play] i nie wymaga żadnych dodatkowych modyfikacji w pojeździe. Układy wydechowe dostarczane są z wszelkimi akcesoriami wymaganymi do prawidłowego montażu.

Laserowe Wsparcie Pomiaru

Pierwszy krok podczas procesu projektowania układu wydechowego to laserowy pomiar skanerem 3D który tworzy trójwymiarowy obraz samochodu – bez dotykania. Wizualizacja danych to podstawa do rozpoczęcia rozwoju prototypu w zaawansowanych aplikacjach komputerowych.

Przygotowanie Danych

Zeskanowane dane są przygotowywane – oczyszczone i wyeksportowane do profesjonalnych aplikacji CAD aby umożliwić dalszy rozwój projektu układu wydechowego. Również na tym etapie specjaliści z Capristo wprowadzają szczegółowe dane o przepływie spalin jaki należy uzyskać aby silnik działał sprawnie i bezawaryjnie.

Budowa w systemach CAD

Etap w którym inżynierowie przez setki godzin konstruują zarówno wirtualny szkielet wydechu, dopasowanie do fabrycznych elementów, kompletnie wymiarują cały system. Przeliczają konieczną do uzyskania średnice zapewniającą odpowiednią przepustowość spalin. Przygotowują model.

Rozwój i Koordynacja

Połączenie pracy wszystkich działów rozwoju wraz z produkcją. Prototypowy układ wydechowy nabiera realnych kształtów. Każdorazowo produkowany z chirurgiczną precyzją i dbałością o każdy, najmniejszy szczegół. Wielogodzinne testy pozwalają wykryć i skorygować ewentualne błędny, tak aby finalny produkt oznaczony został 100% gwarancją Capristo.

Finalizacja

TUV, testy dźwięku, przyrostu mocy, momentu obrotowego i pomiar masy. Proces produkcji ściśle z wytyczonymi procedurami. Idealne spasowanie układu wydechowego. CNC i inne nowoczesne technologii stosowane przy procesie produkcji gwarantują stałą jakość na najwyższym poziomie.

Produkt Końcowy

Twój nowy, kompletny układ wydechowy Capristo – gotowy do instalacji!

© Prawo autorskie (copyright) - wszelkie opisy, zdjęcia, tłumaczenia stanowią chronioną prawnie własność intelektualną auto-Dynamics.pl - wykorzystywanie (w całości lub fragmentach) bez uprzedniej zgody zabronione!