Układ Dolotowy BMW XM [G09] - Dinan

Part # D760-0056

Nowy produkt

Profesjonalny, ultra wydajny, bardzo rozbudowany system dolotowy dedykowany do BMW XM [G09]. Zapewnia potężną dostawę zimnego powietrza do silnika a jednocześnie swoją konstrukcją szalenie uszlachetnia wygląd komory silnika. System od renomowanego, kultowego, amerykańskiego producenta – firmy Dinan

Więcej szczegółów

Więcej informacji

Informacje Szczegółowe:
Przeznaczenie:BMW XM [G09] | XM / XM Label | silnik S68 V8
Skład Zestawu:Kompletny system dolotowy oraz zestaw akcesoriów montażowych
Opis:

Będąc kwintesencją SUV-a o wysokich osiągach na rynku, BMW jest idealnym płótnem do zaprezentowania dzieła sztuki, które cała społeczność entuzjastów może zobaczyć. Tworząc niezatarty ślad na pojeździe, a w szczególności komorze silnika, system dolotu zimnego powietrza z włókna węglowego Dinan nie jest tylko dziełem sztuki, ale elementem godnym miana „arcydzieła”. Z błyszczącym włóknem węglowym powlekanym UV rozciągającym się od przodu komory silnika do tyłu, trudno nie być pod wrażeniem samej objętości karbonu. Większość z nich składa się z w pełni funkcjonalnego wtórnego wlotu powietrza, który pełni również funkcję ozdobnej pokrywy silnika. W związku z tym charakterystyczne elementy projektu pokrywy silnika BMW oznaczające liczbę cylindrów są zintegrowane z projektem, aby zapewnić ciągłość fabryczną i ukłon w stronę długiej historii. Piękno kosmetyczne systemu nie wynika jednak wyłącznie z obecności włókien karbonizowanych. Ogromny centralny kanał celowo dzieli również komorę silnika, aby zapewnić widoczność fabrycznego wzmocnienia, które samo w sobie jest imponujące. Dzięki jednoczesnemu zaprezentowaniu elementów OEM i Dinan cała komora silnika zachowuje symetryczną harmonię i przyciąga uwagę na każdym kroku. Oprócz wyglądu zewnętrznego i po bliższym przyjrzeniu się wyłaniają się szczegóły, które pokazują poziom dbałości o projekt układów dolotowych wykraczający poza samą estetykę. Na przykład, wtórne źródło powietrza czerpie swoją zawartość z dyskretnego centralnego wlotu maski znajdującego się za przednimi kratkami, który zasila nowo utworzony garb wlotowy z przodu komory silnika. Dzięki stałej analizie CFD, konstrukcja wlotu i wtórnego wlotu była stale ulepszana, aby sprostać zapotrzebowaniu na równomierny i niezakłócony dopływ powietrza do każdej skrzynki powietrznej. W ostatecznej formie akcenty w karbonie zarówno zapewniły wizualną ozdobę, jak i stworzyły zewnętrzne przejawy kanałów używanych do kierowania i wygładzania wtórnego przepływu powietrza. Dodatkowy przepływ powietrza ostatecznie uzupełnia fabryczne lokalizacje wlotów zarówno na lewej, jak i prawej skrzynce powietrznej o powietrze otoczenia z zewnątrz komory silnika. Te skrzynki powietrzne zostały powiększone i wyposażone w masywne filtry, aby poradzić sobie z tą zwiększoną objętością i razem z resztą systemu umożliwić przepływ wlotu tak wydajny, jak to możliwe. Podczas gdy standardowy układ wlotowy jest odpowiednio przystosowany do obsługi poziomów mocy do etapu 1, nie oznacza to, że nie ma korzyści w zakresie wydajności po modernizacji do układu Dinan. Oprócz oszałamiającego wyglądu, największą zaletą układu, dzięki dodatkowemu i zoptymalizowanemu przepływowi, jest redukcja podciśnienia w standardowym układzie. Oznacza to, że turbosprężarka musi pracować mniej, aby osiągnąć docelową moc. Dzięki wydajniejszej pracy turbosprężarki oznacza to również niższe przeciwciśnienie przed turbiną, niższe prędkości wału turbosprężarki, niższe temperatury wylotowe sprężarki turbosprężarki,i za możliwość osiągnięcia wyższych poziomów ciśnienia doładowania. W połączeniu z naturalną poprawą reakcji przepustnicy, wzmocnieniem akustyki i niezrównanym wyglądem wizualnym, układ dolotowy z włókna węglowego Dinan może bez obaw nosić samookreślony przydomek „arcydzieła”.

  • Włókno węglowe – tego dobrego rodzaju.
  • Centralny wlot/wlot służy również jako atrakcyjna wizualnie pokrywa silnika wykonana z włókna węglowego.
  • Zwiększona wydajność turbosprężarki, niezawodność i przestrzeń nad głowicą.
  • Większy przepływ: o 10% większy niż w modelu seryjnym (model seryjny: 575 CFM, model Dinan: 630 CFM przy 30" H2O na bank).
  • Lepszy dźwięk dla większej satysfakcji słuchowej przy pełnym obciążeniu.
  • Lepsza reakcja przepustnicy.
  • 86% wzrost powierzchni przekroju wlotowego przez środkowy wlot/czerpak (wlot wtórny) w celu zapewnienia maksymalnego przepływu powietrza.
  • Air-box'y o większej objętości (o 56% większe od standardowych), które są całkowicie szczelne, co pozwala na wykorzystanie większej objętości powietrza.
  • Powierzchnia filtra zwiększona o 46% (standard: 51in², Dinan: 82in² na stronę) dla optymalnego przepływu.
Montaż:Zapewniamy możliwość profesjonalnej instalacji / montażu / wymiany jak również ewentualnego strojenia / programowania [chiptuning]
Info:Koniecznie sprawdź nasze wybrane realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom!
Kraj Produkcji:USA
Cena:hello@auto-dynamics.pl
Dostępność:

© Prawo autorskie (copyright) - wszelkie opisy, zdjęcia, tłumaczenia stanowią chronioną prawnie własność intelektualną auto-Dynamics.pl - wykorzystywanie (w całości lub fragmentach) bez uprzedniej zgody zabronione!