IC-F/45AMG/ALPHA
Nowy produkt
Centralny, ultra wydajny wymiennik ciepła [cooler / chłodnica] o podwojonej grubości rdzenia - dedykowany Mercedes Benz CLA45 AMG [117]. Gwarantuje zarówno przyrost mocy i momentu obrotowego jak również dużo wyższą efektywność nawet podczas ekstremalnie wysokich, letnich temperatur. Zastępuje Plug & Play element fabryczny. Produkt od renomowanego, amerykańskiego tunera – firmy Alpha AMS
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Informacje Szczegółowe | |
Przeznaczenie: | Mercedes Benz CLA45 AMG [C117] + Shooting Brake [X117] |
Skład Zestawu: | Centralny wymiennik ciepła [chłodnica / cooler] + zestaw akcesoriów montażowych |
Opis: | Zaprojektowany całkowicie od podstaw przez zespół inżynierów firmy Alpha AMS Performance centralny [czołowy] wymiennik ciepła przy użyciu najbardziej zaawansowanych aplikacji komputerowych celem uzyskania najlepszych właściwości chłodzących. Niezależnie od klimatu w którym pojazd jest użytkowany – ciepłe, letnie dni, wyścigi równoległe, wypady na track-day – cooler centralny Alpha pozwoli utrzymać najniższe możliwe temperatury. Turbodoładowany silnik M133 AMG nie używa typowego intercoolera frontowego [fmic]. Podobnie jak w wielu nowych europejskich samochodach M133 AMG wykorzystuje płyn chłodzący do chłodzenia powietrza dolotowego – doładowującego. Metoda ta jest wystarczająca przy idealnych, katalogowych warunkach – niestety w rzeczywistości, podczas wyższych temperatur lub dynamicznej jazdy chłodzenie odbiega od oczekiwań co przekłada się w konsekwencji na spadek mocy w pojeździe. Nieefektywny przepływ przez dławiki fabrycznego coolera, mały rdzeń, ograniczony przepływ – to tylko jedne z niewielu wąskich gardeł występujących w fabrycznej chłodnicy. Wymiennik ciepła Alpha AMS eliminuje wszystkie niedogodności. Zwiększona podwójnie grubość rdzenia [32mm vs. 16mm] umożliwiła radykalny wzrost efektywności chłodzenia dzięki powiększeniu o 222% obojętności chłodziwa. Dodatkowo przeprojektowano użebrowanie chłodnicy i zredukowano je z 23 na 20 żebra / cal dzięki wydajniej rozprzestrzenia się ciepło. Wlot i wylot obrobiony został w technologii CNC celem redukcji wszelkich turbulencji i zawirowań eliminując tym samym plastikowe łączenia i dławiki. Producent zadbał ponadto o łatwą i bezproblemową instalację która nie wymaga żadnych towarzyszących modyfikacji, wierceń etc. Idealne rozwiązanie dla osób chcących zwiększyć wydajność seryjnego systemu jak i dla entuzjastów podnoszenia mocy. Element ściśle rekomendowany dla pojazdów o znacznie zwiększonej mocy. |
Montaż: | Zapewniamy możliwość profesjonalnej instalacji / montażu |
Kraj Produkcji: | USA |
Cena: | info@auto-dynamics.pl |
Dostępność: |