Centralny Wymiennik Ciepła - Chłodnica Mercedes Benz A45 AMG [176] - Alpha AMS Performance

IC-F/45AMG/ALPHA

Nowy produkt

Centralny, ultra wydajny wymiennik ciepła [cooler / chłodnica] o podwojonej grubości rdzenia - dedykowany Mercedes Benz A45 AMG [176]. Gwarantuje zarówno przyrost mocy i momentu obrotowego jak również dużo wyższą efektywność nawet podczas ekstremalnie wysokich, letnich temperatur. Zastępuje Plug & Play element fabryczny. Produkt od renomowanego, amerykańskiego tunera – firmy Alpha AMS

Więcej szczegółów

Więcej informacji

Informacje Szczegółowe
Przeznaczenie:Mercedes Benz A45 AMG [W176]
Skład Zestawu:Centralny wymiennik ciepła [chłodnica / cooler] + zestaw akcesoriów montażowych
Opis:Zaprojektowany całkowicie od podstaw przez zespół inżynierów firmy Alpha AMS Performance centralny [czołowy] wymiennik ciepła przy użyciu najbardziej zaawansowanych aplikacji komputerowych celem uzyskania najlepszych właściwości chłodzących. Niezależnie od klimatu w którym pojazd jest użytkowany – ciepłe, letnie dni, wyścigi równoległe, wypady na track-day – cooler centralny Alpha pozwoli utrzymać najniższe możliwe temperatury. Turbodoładowany silnik M133 AMG nie używa typowego intercoolera frontowego [fmic]. Podobnie jak w wielu nowych europejskich samochodach M133 AMG wykorzystuje płyn chłodzący do chłodzenia powietrza dolotowego – doładowującego. Metoda ta jest wystarczająca przy idealnych, katalogowych warunkach – niestety w rzeczywistości, podczas wyższych temperatur lub dynamicznej jazdy chłodzenie odbiega od oczekiwań co przekłada się w konsekwencji na spadek mocy w pojeździe. Nieefektywny przepływ przez dławiki fabrycznego coolera, mały rdzeń, ograniczony przepływ – to tylko jedne z niewielu wąskich gardeł występujących w fabrycznej chłodnicy. Wymiennik ciepła Alpha AMS eliminuje wszystkie niedogodności. Zwiększona podwójnie grubość rdzenia [32mm vs. 16mm] umożliwiła radykalny wzrost efektywności chłodzenia dzięki powiększeniu o 222% obojętności chłodziwa. Dodatkowo przeprojektowano użebrowanie chłodnicy i zredukowano je z 23 na 20 żebra / cal dzięki wydajniej rozprzestrzenia się ciepło. Wlot i wylot obrobiony został w technologii CNC celem redukcji wszelkich turbulencji i zawirowań eliminując tym samym plastikowe łączenia i dławiki. Producent zadbał ponadto o łatwą i bezproblemową instalację która nie wymaga żadnych towarzyszących modyfikacji, wierceń etc. Idealne rozwiązanie dla osób chcących zwiększyć wydajność seryjnego systemu jak i dla entuzjastów podnoszenia mocy. Element ściśle rekomendowany dla pojazdów o znacznie zwiększonej mocy.
Montaż:Zapewniamy możliwość profesjonalnej instalacji / montażu
Kraj Produkcji:USA
Cena:info@auto-dynamics.pl
Dostępność: